SLM klubb

Den här veckan är det Pridefestival i Stockholm. Det är jag, Ronnie Sandahl och Jessica Ritzén som bevakar det.
Jessica och jag träffade tre transexuella som ska byta kön från man till kvinna. Dom är födda i fel kropp. Vi gick även på röstskola som hjälper transexuella att lära sig prata.
Ronnie och jag gick på SLM klubb och träffade en läderbög. Där inne fanns det burar, koppel, piskor och som Ronnie sa:
- Små vilorum på arbetsplatsen.
Vilorummen bestod av hängmattor i läder. Jag ville plåta för att visa Jessica som inte var med, men det fick jag inte.
Jan Guillou och Amelia höll i inledningstalet på festivalen.
Jan var snäll mot mig.
Skönt.
Minuten före hade han nämligen surat ur på SVT:s reporter som kallade honom homofob.
- Det är det fulaste man kan bli kallad, sa Jan till oss.
Vi håller med. Det är inte bara fult att vara homofob det är rent av urlöjligt.

Kommentarer
Postat av: Terrie

Det måste vara spännande att vara i dina kläder...vilka partyn. Här hemma undrar vissa filmande VD:ar (och andra) när vårt party ska gå av stapeln. Vi har väntat på inbjudan från dig sen i april.

2006-08-03 @ 21:36:10
Postat av: Qlas

Jag funderar på om homofoberna liksom utgår från att de är attraktiva för en homosexuell och därför är rädda för att bli antastade... eller är det så att de är rädda för att INTE bli uppvaktade... Verkar lönlöst att hitta logik i homofobi.

Postat av: Terrie

Hahaha... där har Qlas ett par poänger. Jag har hört att homofonerna är dom som ligger närmast homosexualitet.

2006-08-04 @ 12:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback