Nyp i rumpan

Therése som krockar Arbetarbladetbilar är även ute och slåss på krogen. På juldagen gav hon en kille en flatsmäll över kinden.
-   Han rullade upp min tröja och klämde mig rejält på rumpan med hela näven. Min reaktion var då att vända mig om och sopa till. Skillnad hade varit om han bara gått förbi och nypt lite, men nu rullade han ju upp tröjan först.
Det hela var ett vad kompisarna emellan. Det kom fram att han som klämde har en sjuårig son.
-   Är det en sådan här förebild du vill vara? frågade Therése.
Det var det inte. Han skulle inte göra om det och han tyckte Therése gjorde rätt som sopade till honom.
- Men jag slår inte alla som försöker ta på mig påpekar Therése som är singel.

Kommentarer
Postat av: Snygg

jag är tjej, får jag?

2006-12-29 @ 17:30:46
Postat av: T

Inte om det är så utstuderat som det där var. Ha!

2006-12-29 @ 17:31:23
Postat av: Anders

Ska lägga det där på minnet! Får försöka komma på ett annat sätt ;)

2006-12-30 @ 11:29:31
Postat av: Qlas

Har jag fattat det hela rätt att det är en förmildrande omständighet att ha en sjuårig son? Funkar det på samma sätt om man har en snart fyraårig dotter?

Postat av: Klas

Gott nytt år vännen! *kram*

2006-12-31 @ 15:13:14
URL: http://qlasimodo.se
Postat av: Daniel

Duktigt Pernilla.. Skarpt och fint kort på webben idag.

http://sydsvenskan.se/sverige/article207225.ece

2007-01-02 @ 15:45:03
Postat av: Pernilla

Gott Nytt År till dig med Klas!

Tack Daniel för att du påpekar att bilden är skarp. Det känns fint.
:)

2007-01-02 @ 18:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback