Familjecensur

Min kompis Annelie och hennes pojkvän Lasse var på bio och såg Buss till Italien.

Framför dom i salongen satt en man och en kvinna med två döttrar.

Det var rätt många sexscener i filmen tydligen och Annelie såg hur damen satt och skruvade på sig. När det blev den tredje sexscenen i filmen småfräste hon någonting, kastade sin jacka på gubben och reste sig upp och skyndade sig ut. Lasse trodde att hon blivit akut kissnödig, medan Annelie trodde att hon drog på grund av sexscenerna. Efter cirka 15 minuter kom damen in igen. Det hade inte varit någon sexscen medan damen var ute, men nu när hon kom tillbaka var det dags igen. Då spårade hon ur totalt.

-       Jag har fixat biljetter till en annan film. Nu går vi!

-       Nej vi sitter kvar vi, pep döttrarna försiktigt fram.

Gubbstackarn följde lydigt med.  

Kommentarer
Postat av: The KING

Vad hette filmen igen *ler*

2006-02-03 @ 13:28:13
Postat av: Qlas

Ja se dessa pryda människor... Är de inte märkliga Pernilla?

Postat av: björnen

Hej snälla Pernilla, här får de, bl.a. jag, som inte sett filmen några "klipp".

Postat av: Mattias

Hehe ja det var ju rätt komiskt. Låter ju inte direkt som en "barntillåten" film ^^

2006-02-05 @ 18:39:07
URL: http://blog.serieguiden.se
Postat av: Gloom

Vilket år var detta? Inte 2006 va'? 1923 kanske...

2006-02-06 @ 12:32:16
URL: http://gloom.blogg.se
Postat av: Terrie

Innan hon kom tillbaka med nya biljetter trodde jag för en sekund att hon gått ut i nöd av "något annat"...

2006-02-06 @ 20:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback