Superstor lägenhet

Idag hade jag återigen en fotokurs för lokalredaktörerna i Tierp.
Kerstin i receptionen berättade om ett misstag som hon gjorde för mer än tio år sedan, men som alla kommer ihåg än idag.
Hon skulle skriva in en annons på en lägenhet och den blev ungefär såhär: Säljes. En tvåa på Brynäs med en balkong i Södertälje.
Det kanske var ett smart PR trick eftersom alla kommer ihåg det där än idag.
Genialt Kerstin!

PS. Tack för semlan. Det är alltid lika trevligt att hålla kurs för er.

Kommentarer
Postat av: Anonym Kollega 1

ÅÅÅÅÅÅH jag vill också hålla kurs i Tierp. Säkert finns det nåt jag kan lära dem. Hur man håller sig jättelänge när man är kissnödig eller hur man bäst rimmar på brukssamhälle eller vad som helst.
Vi fick nämligen ingen semla här på Arbetarbladet idag, trots att det är fettisdag. Det är upploppstämning. Bäst för cheferna att sätta upp kravallstaket.
/AK 1
PS. Finns tvåan på brynäs kvar? jag är intresserad.

2006-02-28 @ 15:37:04
Postat av: katarina

Ha ha ha. Troligen är jag övertrött men det där var ju faktiskt jättekul. Kerstin verkar skoj hon. Kram kram från Kattis

Postat av: Pernilla

Vad synd om dig anonym kollega 1.
Själv gick jag till gymmet och efter det åt jag en till semla.
Många semlor blir det.
Lägenheten finns troligen kvar. Hör med Kerstin.

Kattis flytta hit NU!
Kram på dig och lill-Lova.

2006-02-28 @ 18:43:10
Postat av: Qlas

Det behöver ju nödvändigtvis inte vara en stor tvåa. Det skulle ju kunna vara så att lägenheten och balkongen blivit separerade. Jobbigt dock om man ska behöva bubba fikat ända till Södertälje när man vill ta en fika på ballen.

2006-02-28 @ 18:56:04
URL: http://qlasimodo.blogg.se
Postat av: Terrie

Jag har också ätit en semla i dag men utan att träna. Har bara jobbat hela dan...stackars mig. Tror jag äter en till

2006-02-28 @ 19:22:22
URL: http://blogg.passagen.se/terrie.warren

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback