Byxproblem

Andreas ringde tidigt imorse.
- Sover du?
- Ja.
- Jag behöver råd.
- Ok.
- Ska jag ha mina byxor som jag köpte i Barcelona eller ska jag ha mina blå jeans?
- Ja du, det kan man undra. Ska du på dejt?
- Ja.
- Nu?
- Ja.
- Ok, ta byxorna du köpte i Barcelona.
- Tycker du det?
- Ja, jag vet att det är dina favoritbyxor och dom är snygga.
- Ok vad bra för jag känner mig lite tjock också och då döljer dom bättre än mina tighta blå jeans. Men Barcelonabyxorna måste jag gå och dra i för dom åker ner.
- Använd skärp.
- Ja jag har planerat att ta mitt snygga skärp men det är bara snyggt, det hjälper inte att hålla byxorna på plats.
- Ok då får du gå och dra lite i dom då eller spänna ut din mage. Lycka till!
- Tack, du får en full rapport ikväll om hur det har gått för mig och mina byxor.

Kommentarer
Postat av: :o)

:o)

2006-07-20 @ 18:20:17
Postat av: Blå

Hur gick det?

2006-07-20 @ 19:28:41
Postat av: Pernilla

Det gick ganska bra. Han är rätt nöjd trots att hon inte kommenterade hans fina byxor.

2006-07-21 @ 10:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback