Helikopterjobb

Cheferna på mitt jobb är väldigt bra och lyhörda. I förrgår sa jag att jag ville ut och åka helikopter.
Igår kom bildredaktören Anne:
- Du sa ju att du vill flyga helikopter, så du får väl göra det då. Det är bara att ringa och boka.
Det var en översiktsbild som skulle tas. Inte lika roligt som att jaga fångar som rymt från fängelse, men fortfarande väldigt skoj.
Att jaga rymlingar och poliser från luften hamnar högt upp på min toppjobblista.
Anne verkar även ha förstått att allsång på Skansen ligger på den listan. Så efter mitt helikopterjobb fick jag åka på det.
Det var med andra ord en bra jobbdag igår.

Kommentarer
Postat av: Party på lördag...

Kom hem och hälsa på ibland också då...

2006-07-27 @ 23:25:24
Postat av: katarina

jo vi saknar dig här hemma

2006-07-28 @ 15:55:30
Postat av: Terrie

Just det

2006-07-29 @ 10:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback