Paparazzi Per-Olof

Det här är en gammal historia, men den är ganska rolig ändå.
Per-Olof var ute och paparazzade på Björn Borg när han fått ett barn.
Per-Olof gömde sig vid Björns pampiga hus på Ingarö.
- Så hade jag hittat ett skitbra ställe bakom en lövhög med en buske framför och såg familjen komma ut för att gå till båten. Alla svängde av ner till vattnet utom Björn som fortsatte rakt fram till min buske. Väl framme vid busken dog han ner gylfen och började pissa. Jag låg ju med ett 70-200 och vågade inte smälla av någon bild då inte. Jag tryckte mig närmre marken. Jag fick ingenting på mig, men det var ett dåligt ställe att paparazza på i alla fall för det fanns fästingar där också.

Kommentarer
Postat av: BB

Hälsa Sännås!

2006-07-25 @ 12:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback