Arbetets minussida

Jag var och tittade när Ockelbospelarna tränade basket idag. Det såg jätteroligt ut, men jag vågade tyvärr inte fråga om jag fick vara med.
Som tur är har Conny och jag bestämt att vi ska ordna en fest igen. Egentligen är det inte vår tur, men vi ordnar dom roligaste festerna så därför tar vi åter tag i det.
Nu är det i och för sig mest, eller kanske bara, Conny och jag som tycker att just våra fester är roliga, men det struntar vi i.
Innan spriten kommer fram måste alla sporta i gymnastiksalen.
Imorgon ska vi också träffas allihopa. Då ska vi ha möte och utvärdering. Trots att jag starkt ogillar möten ska jag gå. Usch och fy vad tråkigt det kommer att bli.

Kommentarer
Postat av: Terrie

Då skulle du A-lagsdamernas nya tränare. Gå på damlagsmatch!

2006-10-31 @ 08:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback