Nu är han singel igen

En av mina killkompisar är singel igen och har därmed återupptagit sina nattliga samtal till mig.
I fredags hörde han av sig och berättade att det var tragiskt. Han satt nämligen ensam i soffan och tittade på filmen Brokeback Mountain med levande ljus på bordet.
När han hörde att jag också var ensam konstaterade han att jag satsat på fel häst.
- Jag skulle aldrig lämna dig ensam en fredag.

Igår ringde han också.
- Pernilla jag står i kön till McDonalds med två kompisar och jag vill ligga med den ena. Berätta vilken bra kille jag är, sa han och räckte över telefonen till henne.
Jag som nyss blivit väckt tog en kort version.
- Han vill ligga med dig säger han.
I bakgrunden hörde jag hur han gång på gång upprepade:
- Jag är en bra kille! Jag är en bra kille!
- Vill han ligga med mig? frågade tjejen.
Han tog då tillbaka telefonen.
- Va fan berättade du det? frågade han.
- Lycka till sa jag.

Nu ringde han igen.
- Jag sov över och vi pussades och kramades, men jag fick inte ligga med henne.
När hon gick in i duschen skrev jag mitt telefonnummer på en lapp och drog. Jag ville vara en drama queen förstår då. Tror du hon förstår att det är humor? Annars får du berätta det för henne Pernilla.

Kommentarer
Postat av: Micke

Haha, verkar vara en sorglig grabb det där. Onödiga nattsamtal borde bötfällas, eller i allafall vara avdragberättigade. Hade

Postat av: Pernilla

Ja det är sant. Speciellt dyrt skulle det vara för dom som ringer från Stockholm. Eftersom krogarna där stänger kl 5.

2006-10-18 @ 15:11:14
Postat av: Sj0din

haha jag pissar på mig!

2006-11-16 @ 10:32:15
URL: http://sjukacitat.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback