Linda Bengtzing var snygg som vanligt

Sist jag plåtade Linda Bengtzing gick jag hem och gjorde situps.
Idag plåtade jag henne igen och nu ska jag återuppta min träning.
Hon är inte bara snygg och vältränad. Hon är rolig och trevlig också.
Jobbigt.
Efter Linda plåtade jag i en teaffär. Det är nyttigt med gröna teer.
Ett te som jag smakade kostade 110 kronor för en jätteliten burk.
Det smakade riktigt illa, men jag pinade i mig alltihopa för att det var det nyttigaste teet dom hade. Det är synd att mycket av allt som är nyttigt ska vara så äckligt och det är synd att man måste träna för att bli snygg.

Kommentarer
Postat av: Bittan

Beskrivningen av Linda: Precis så där låter jag när jag pratar om dig.

2006-09-14 @ 16:31:29
Postat av: Pernilla

Å vad du är gullig Bittan.

2006-09-14 @ 20:41:32
Postat av: Fred

Kom igen nu Pernilla. Linda Bengtzing?! Hon som förföljer Magnus Hedman. Läskig tjej! Lite "Farlig förbindelse" över henne. Trodde du hade bättre koll än så.

2006-09-17 @ 14:10:10
Postat av: J

"Det är synd att mycket av allt som är nyttigt ska vara så äckligt och det är synd att man måste träna för att bli snygg."

Dagens bästa citat. Du är så klok, så klok PW.

2006-09-20 @ 17:20:05
Postat av: Daniel Nordström

Hej Linda
18/7-07
Jag heter Danne.Jag är 15år och bor i Järfälla i Stockholm. Jag såg dig på skansen förra veckan. du gjorde slängpuss såg jag. Jag är försjust i dig! Varför är du så smal om din mage? Kan du säga några tips om vad jag ska göra för att bli lika smal som du? Jag gillar dig och du är snygg också! Jag är hemma tills imorron!
Jag vill ha en puss från dig nån gång?
//Daniel Nordström


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback