Politikern spelar fickpingis

Tips igår: Det finns en film när en politiker står vid en valstuga och onanerar.
När jag skulle åka och plåta av den tog jag för givet att det var ett skämt eller att filmen var manipulerad.
Filmen var döpt till fickpingis. Då var det genast inte lika spännande, men det var fortfarande ganska roligt.
Där står han och kliar och kliar. Reportern satt och resonerade hur politikern skulle förklara sig.
”Jag och frun hade en riktig omgång igår, så jag är lite skinnflådd” eller ”Jag prasslade lite igår och fick flatlöss” . Reportern kom dock fram till att det var bäst om politikern bara höll tyst om saken.
Nu slipper politikern svara för sig, för tidningen tyckte att det var för lågt att publicera det där.

Kommentarer
Postat av: Qlas

Okej, då tar vi alla fram våra hinkar med färg samt en riktigt bred pensel och målar stooora kors i taket. Att Aftonbladet över huvud taget har någon form av gräns för hur lågt det får bli, det hade man inte trott.

Postat av: Taz

Det är nu man inser att de är tur att man läser DN...

2006-09-15 @ 20:48:51
Postat av: Qlas

Vill man se ovan omnämnda partiledare spela fickpingis kan man titta här: http://svt.se/svt/road/Classic/shared/mediacenter/index.jsp?d=24397&a=659814
SVT har inte lika högt ställda krav på sitt innehåll som den fina tidskriften Aftonbladet.

2006-09-16 @ 16:50:45
URL: http://qlasimodo.se
Postat av: Pernilla

Tack Qlas! Nu var det i alla fall inte jag som satte ut länken.

2006-09-16 @ 18:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback