Romantik

Mina vänner är lite lagom romantiska.
Kattis och Fred gick in i förvaltningshuset och gifte sig utan att deras käraste vänner fick följa med. Ett ynka sms skickades ut om saken.
Hej. Du får inte bli arg om jag typ gift mig eller så. Skulle det vara så blir det ju kalas senare såklart. Jag menar hypotetiskt. Kram K.

I helgen var jag i Järvsö och hälsade på före detta Arbetarbladetanställda Lisa Röstlund.
Hon är numera också gift.
Hon och Johan gick in i kommunhuset i Ljusdal, sedan åkte dom hem och åt äggmackor. Några ringar syns dock inte till på deras fingrar eftersom dom inte gillar sådana.

Dom hade det i alla fall väldigt mysigt i sin vedeldade bastu. Jag fick också basta. Det regnade och snöade i söndags. Det var svinkallt i vattnet. Trots det så badade jag i Ljusnan. Två gånger. (Så fick jag det sagt)

Kommentarer
Postat av: Här är det varmt!

Frös du lika mycket då som på fotbollen?

2007-04-30 @ 19:51:48
Postat av: Pernilla

Nej det var absolut värre på fotbollen. Då var det riktigt illa.

2007-05-01 @ 16:51:09
Postat av: Klas

Jag hade skrivit en lång kommentar här... men jag ångrade mig och suddade... Jag skriver istället: Heja Kattis och Fred! Heja Johan och Lisa!

Postat av: Alla på AB

Lisa kom tillbaka till AB!

2007-05-03 @ 12:03:13
Postat av: ALLA på AB

Lisa kom tillbaka till oss!

2007-05-03 @ 12:08:41
Postat av: Lisa

Pernilla, du var riktigt duktig att komma ner i vattnet.
Och Alla på AB: jag älskar er!§

2007-05-14 @ 16:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback