Ansiktsmask och aftonklänning

Med ett spöklikt ansikte gick jag ut på gården idag. Jag ska vara med på tv imorgon och ansiktsmasken var ett sista misslyckat försök att få fin hy.
Grannens städhjälp fick syn på mig. Han tittade en gång och gick vidare.
Efter några steg undrade han väl vad fan han hade sett egentligen så han hoppade runt och tittade en extra gång.
På lördag ska jag på finfest. Passade på att testa min klänning för att se om den ska sys om eller inte. Städhjälpen fick syn på mig ytterliggare en gång när han kom ut ur huset. Denna gång stod jag i aftonklänning och tofflor.

Kommentarer
Postat av: kitty katt

Hehe, vilken syn för gudarna. Du måste skriva vart man kan se teveinslaget sen.

2007-08-20 @ 19:53:50
Postat av: Lisa

Jag blir skitnyfiken jag vill genast veta vad det var för tv. Berätta berätta!

2007-08-21 @ 14:30:48
Postat av: Miss Tess

Jaaa, vad är det för program? Berätta nu!!!

2007-08-21 @ 15:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback