Lena Mellin vill skriva om mode och smink

Jag frågade Eva Buskas om dom går upp på scenen när dom tillkännager vem som vunnit omröstningen.
Jag skulle nämligen önska att det gick till som på en boxningsmatch. Det passar fint bildmässigt.
Men tyvärr säger Eva:
- Nej dom har ingen känsla för dramaturgi.

En reporter kläckte nyss ett roligt citat. Jag skrev en blogg om det men då bröt helvetet lös. Såhär sa politikerreportern.

- Det är skittråkigt med politik. Jag vill hellre skriva om mode och smink.

Jag satt och var lite småsur över att ha blivit censurerad, men då ryckte Lena Mellin in som en räddande ängel.
- Du kan ju hitta på att jag sagt det.

Själv börjar jag tycka att det artar sig riktigt fint här. Det börjar komma fram lite sura miner = action.

Kommentarer
Postat av: Catarina

Rolig blogg!

2007-08-09 @ 18:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback