NHL-hockey

NHL-stjärnorna tränade på Hovet idag.
Medan vi väntade på att få prata med Mattias Norström, läste vi på en lapp där spelarna fick skriva upp sig om dom ville vara med i en golftävling.
Jag berättade då för reportern Pelle att jag varit på fest med en kille som hade handikapp noll. Vi var båda överens om att det är imponerande.
Jag vet inte om han hörde vad vi pratade om, men Robert Nilsson kom i alla fall fram och frågade om vi hade någon penna han kunde få låna. Sedan skrev han upp sig som första man till golftävlingen. Handikappet skulle också fyllas i och där hamnade en stor nolla.
Jag beskyllde Robert för att ljuga och sa att så fort vi gått skulle han troligen gå fram och ändra siffran eller möjligen stryka sig helt från tävlingen. Robert stod på sig och intygade att noll är det rätta.

Kommentarer
Postat av: björnen

... förstår ingenting!!! Men kräftskiva på lördag!
:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback