TV4 Uppsala

I morse åkte jag till Uppsala för att var med i tv4.
Jag fick en kopp kaffe för att vakna och lite puder i ansiktet. Sedan var det dags att komma in i studion, där jag skulle prata om mina bilder.
Micken gjorde så min tröja åkte ner lite. Jag hade fullt sjå att fixa till det innan sändning. Jag tänkte att om jag råkar snacka en massa skit så ska det i alla fall se bra ut.
Bilderna som skulle visas mailade jag in redan igår.
Programledaren Charlotta ringde upp och sa ungefär såhär:
- Man behöver inte skicka jättefina bilder, det är bättre om man har några man kan prata lite kring.
Jag hade ju redan skickat iväg skiten och blev lite nervös med tanke på att jag måste rädda allt med bra historier.
Men nervös behövde jag inte vara. Alla var jättegulliga. En studiovärd tog bra hand om mig och Charlotta var duktig, så det hela gick helt ok.

Kommentarer
Postat av: björnen

....synd för oss som inte kan se "tv-4 uppland".
Jag fixar det. Vacker och uppklädd.

Postat av: björnen


dra fram "tidsspaken" till ca; tidsangivelse 10.20 så börjar det

Postat av: Bittan

Ska genast kolla på webben. Hoppas du inte skämde ut dej.

2007-08-22 @ 13:53:37
Postat av: Bittan

Vilken snygging! Ropade hit 2 manliga kollegor o dom undrade typ vem är det där?
Ser ni inte att det är våran Pernilla, sa jag.
Näää, sa dom.
Nej jag skojade bara Pernilla. Dom kände visst igen dig, på en gång.

2007-08-22 @ 14:05:06
Postat av: kattis

hur kunde jag missa detta? men mormor hade sett det och du var så bra så.

2007-08-22 @ 14:11:03
Postat av: kattis

åh vad bra med en länk där ovan. tack. du var toppen i rutan P, nu blev jag stolt! kram k

2007-08-22 @ 14:20:14
Postat av: Ingmar Bergman

Jag skulle vilja vända mig i min grav när du säger att du inte fattar nåt av teatern, men min enkla träkista är byggd av ohyvlat plank så jag får så mycket stickor i mitt gubbarsle.

2007-08-22 @ 20:03:56
URL: http://folkilsk.blogg.se
Postat av: Henke

fan vad du var snygg :)

2007-08-23 @ 01:48:28
Postat av: Fredrik

Videon är borta!?! Jag vill ju också
se dig i TV!??!
:-O

2007-09-17 @ 13:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback