Chefsfjäsk

- Fjäsk, Fjäsk! skrek Britt Mattsson när jag satte mig bredvid en chef på morgonmötet.
Senare passerade reportern Jon nyhetscheferna när jag ropade att vi skulle fika.
- Jag måste jobba, svarade han plikttroget och lite halvfalskt.
För minuten efter kom han och satte sig med oss. Jon är med andra ord en riktig liten luring.
Men cheferna är faktiskt bra på tidningen. Igår till exempel när jag gnällde att jag inte ville åka i min bil med dubbfria däck körde Sven som är ansvarig utgivare runt mig i hans. Jag satt varmt och skönt i baksätet och plåtade ut genom fönstret.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Det är bara för att Sven stöter på dig

2007-02-21 @ 23:10:41
Postat av: Pernilla

:oP
Knäpp Daniel!
Har du kommit iväg till Rom än då?

2007-02-22 @ 16:28:58
Postat av: fotograf

Fjäska för Britt så får du ett lyckligt liv.

2007-02-22 @ 17:19:46
Postat av: jon

men hallå, jag jobbar faktiskt, mycket viktiga händelser skulle dokumenteras

Postat av: Däck-Nisse

Men hallå en gång till! Dubbfria däck behöver ju inte vara dåliga.

Postat av: Pernilla

Inte det Däck-Nisse? Mina är då 100% kassa.

2007-04-02 @ 17:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback