Fritt jobb

I morse fick jag och reportern välja vad vi ville göra för jobb. Vi kom fram till att vi ville åka isracing som sportlovsaktivitet.
Egentligen ville jag åka och hoppa i hoppborgar också, men insåg att det troligen inte skulle bli så skoj. Det var nämligen tolvårsgräns och det innebär ju att jag inte skulle få prova själv.
Väl framme vid isracingen var det tyvärr för kallt om fötterna, så jag plåtade barnen men åkte inte i någon egen. Nu ska jag köpa nya skor. Det sägs vara dom varmaste skorna som finns. Dom ska klara minus 71 grader. Skönt ska det bli och ingen mer isracing ska jag missa.

Kommentarer
Postat av: Britt

Pernilla vad du e grann och snäll.

2007-02-27 @ 09:21:01
Postat av: Britt

Någon använder sig av mitt namn. Det är absolut inte jag som har sagt att pernilla är grann o snäll. Man får nog leta efter den skyldigare på mycket närmare håll. MYCKET närmare Pernilla. If you know what I mean.

2007-02-27 @ 09:32:34
Postat av: Pernilla

Vad är det här? Jag är ju grann och snäll så vad är problemet Britt?

2007-02-27 @ 09:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback