Grattis Ronnie!

Ronnie Sandahl glömde en väska i min bil en gång för länge sedan. Han ringde och var lite orolig för däri hade han sitt bokmanus.
Jag tog bra hand om väskan och nu är boken färdig.
”Vi som aldrig sa hora” heter den.

Ronnie och jag intervjuade Sven Wollter förut. Vi satt på Svens segelbåt och åt bullar och drack kaffe. Sven fick reda på att Ronnie höll på att skriva en bok. Han verkade väldigt imponerad och frågade hur gammal Ronnie var.
-   Jag är 20, svarade Ronnie men rättade sig. Eller jag ska fylla 20.
Sven tiggde och sa att Ronnie skulle skicka honom en bok när han var färdig. Om Ronnie kommer ihåg vad han lovat ska Sven alltså få post inom kort.

Kommentarer
Postat av: Klas

"vi som aldrig sa hora" = Töntig jävla prettotitel. Undrar om boken är lika bra som titeln?

Postat av: Pernilla

Men Klas Olsson var inte glad idag.
Ta en chokladboll så känns det bättre.

2007-03-01 @ 12:41:44
Postat av: Klas

Jag är jätteglad, men titeln suger konstigt nog ändå.

2007-03-01 @ 13:43:09
URL: http://qlasimodo.se
Postat av: jon

jag är också glad, om titeln har jag inget att säga.
Men jag såg denne Ronnie på teve häromdagen, jag upprördes över att han hade mössa på sig inomhus.
Ernst Brunner var med då också, han var som vanligt mest impronerad av sig själv.

2007-03-01 @ 21:47:59
URL: http://valmenig.bilddagboken.se
Postat av: jon

men vadå nu har min kommentar dykt upp ändå, fast två gånger

2007-03-02 @ 15:55:25
URL: http://valmenig.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback