Elvis kommer till Stockholm

Igår kväll var jag i Hudiksvall och plåtade. Det var sorgligt och handlade om anorexi.

Imorse åkte jag till Hudiksvall igen och idag var det desto roligare. Glada Hudik Teatern ska spela 15 föreställningar på cirkus i Stockholm. Ingen var nervös. Alla var bara glada och kom fram och pratade hela tiden.
- Hej det är jag som är Elvis, sa en kille och sträckte fram sin hand på en gång vi kom in.
En tjej sköt ihop sin stol med min och började klappa mig på kinden.
Det konstaterades att om skådespelarna är utvecklingsstörda så är vi andra invecklingsstörda som är fast i våra mallar och som inte riktigt kan visa känslor.
Det var ett jätteroligt jobb. Dom är riktigt, riktigt bra.
Jag var på Rent förra veckan. Glada Hudik Teatern slår det.

Kommentarer
Postat av: Mie*, Absolut Guldkant

Ha ha vad härligt! Vi är invecklingsstörda;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback