Bilkrasch

En 19 årig kille kraschade sin lyxbil i Danderyd idag.
Han körde först ner buskar och träd, sedan vidare in i en lyktstolpe och stannade med hjälp av en busshållplats.
Polisen kom och ställde sig bredvid mig. Han var så lagom imponerad.
- Ja han har säkert fått den av pappa vet du. Och han kommer säkert få en ny nu. Men det var väl bara bra för han var väl ändå trött på den. Så är det i Danderyd. Det jävliga är att han troligen kommer få ut en ny på försäkringen också, så han har nog inte lärt sig någonting av det här.

Kommentarer
Postat av: No 1

Du får va med om grejer du :-)

2007-07-04 @ 19:27:55
Postat av: Pernilla

Ja men jag fick ju inte se Djurgården - Gefle tillexempel.

2007-07-04 @ 22:48:49
Postat av: björnen

lyxbil??? jag såg bara en smälld sportbil, en vanlig "Corvette". När kommer bilden på lyxbilen tex. RR, Jaguar, Bentley m.m. Eller vilket märke var det. Glöm inte att kör din röda lyxbil till Berget
så får du: http://www.kulturfestivalen.stockholm.se/Kulturfestivalen/2006/Bilder/Artistbilder/kanelbulle~__H.jpg

2007-07-04 @ 23:14:32
Postat av: björnen

om nu inte hela adressen kom fram??!!

2007-07-04 @ 23:16:24
Postat av: Bladet

Mm, jag måste hålla med där...vadå lyxbil. *skratt* och snacka om fördomar där. Avundsjukan hör man tydligt, hehe...

2007-07-05 @ 05:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback