Gårdagens jobb

Igår plåtade jag även ett krogtest. Reportern har då varit där tidigare och provat maten och sedan är det min tur att ta bilder utan att få smaka.
På bilderna ska det synas mat och folk. En kille och tjej satt och hade det så mysigt vid ett av borden. Jag frågade om jag fick ta en bild.
Dom började skruva på sig och killen såg minst sagt väldigt obekväm ut.
- Du förstår, det här är komplicerat.
Sedan berättade han att det var vänsterprassel på gång. Ett riktigt litet ärkesvin alltså.

Innan det var jag och tittade på när Danny Saucedo och Therese Grankvist spelade in en låt tillsammans. Jag var med i studion och lyssnade. Dom verkade trevliga, snälla och ödmjuka. Precis som jag.

Kommentarer
Postat av: På span...

Det kanske var Svenne Skåning som var på restaurangen...

2007-07-31 @ 14:03:06
Postat av: Ödmjuke Svenne

Ah nä, nu får vi faktiskt ta och lugna ner oss här på bloggen.
Även om jag är av skånsk börd är jag inget ärkesvin, åtminstone inte på veckodagarna.
Då är jag mer som Saucedo och Grankvist. Ja, trevlig, snäll och ödmjuk alltså.

2007-07-31 @ 21:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback