God Natt Chef

Om jag säger God Natt till chefen när jag går hem från jobbet ringer dom alltid igen.

Det slår aldrig fel.

Igår var jag trött. Riktigt, riktigt trött.

-       God Natt, sa chafen när jag gick.

-       God Natt! svarade jag.

 

Fan, Fan, Fan, tänkte jag på vägen ner till bilen.

Jag hade precis parkerat hemma då telefonen ringde.

En bild skulle tas i Södertälje. En motvillig kille skulle plåtas.

Det tog tid, det var omständligt och det gick fullständigt åt helvete.

Killen drog sig ur innan jag ens träffat honom. Så jag fick åka hem utan bild.

 

Tidigare på dagen hade jag i alla fall varit på ett trevligt reportage. Markus Fagervall och Marie Lindvall skulle plåtas. Dom var väldigt gulliga och dessutom fick jag brownies. 

 


Kommentarer
Postat av: Mr Nyhetsnäsa

Jag sa ju att det var grejer på gång i Södertälje.
Du ska lyssna på din mentor.

2007-07-24 @ 13:58:46
Postat av: björnen

... faan vilken tråkig vikariesommar du har.
Det blir säkert roligare, senare i höst.
Bjuder dig på KB. Mums, det kommer att bli både roligt och gott
:)

2007-07-24 @ 14:04:45
Postat av: Pernilla

Ja Mr Nyhetsnäsa. Du fick rätt. Otroligt. Grattis!
Björnen du ska ju bjuda på kräftskiva.

2007-07-24 @ 14:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback