Knarkkoll

Vi mellanlandade i Frankfurt. Dom tog mig till sidan för att kolla knark.

Ingen "bend over" tack och lov, men väl med stickor och jag fick stå och vänta på provresultatet. Dom var helt otroligt griniga allihopa och vi höll på att missa planet.

 

Jag var redan sur på Tyskland och det här gjorde inte saken bättre.

 

Förra sommaren flög jag uppåt i Sverige och plåtade älgar.

Dagen efter ringde tyska tidningarna som tokar och ville köpa varenda bild.

Köpa var i och för sig fel ord eftersom dom snåla jäklarna aldrig betalade. 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Till Tyskland åker man bil, så man kan ta hem sprit utan problem.

2007-07-17 @ 09:52:07
Postat av: Fredrik

Dom tyckte nog att du såg misstänkt ut! ;-)

2007-09-17 @ 13:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback