Polisradio

Sitter och lyssnar på polisradion.

En polisbil är på väg till helikopterplattan på södersjukhuset där en kvinna funderar på att ta livet av sig.

En annan polisbil är på väg till ett bad, för där sitter en man och onanerar.

Tredje polisbilen letar efter en 80-årig förvirrad gubbe med kalott på huvudet. 

Själv är jag på väg till kaffeautomaten. 

Det är lördag idag. Jag vill dricka sprit, men så blir det icke. 

Jag kommer att sitta här vid polisradion och lyssna på vad som händer utanför. 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej det kommer du inte. Du ska på Fotboll!

2007-07-21 @ 15:45:18
Postat av: Anonym

Du vet att du har egentligen tysdtnadspluikt på allt du här på radion?
Adda mig på msn så kan vi snacka polisradio och annat kul.
[email protected]

2007-09-16 @ 12:56:29
Postat av: Anonym

Hej pernilla vem är du?

2008-01-08 @ 02:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback