Il Divo och champagne

Igår var jag på Il Divo och idag badade jag i champagne.
Det låter ju nästan lyxligt.

Jag visste inte riktigt vilka Il Divo var på en gång när jag fick jobbet, men många äldre damer visste tydligen det. Det kastades upp små trasor på scenen. Trasorna kan ha varit trosor, men jag vet inte säkert. Jag behöll då mina på.

 

Idag var jag tillbaka i Gävle. Elin och jag var och träffade studenter.

När vi stod och pratade med en kille började dom spruta champagne på oss. Jag hoppade snabbt bakom killen som vi intervjuade och gömde mig där. Han fick vara gentleman och ta det mesta. Elin stod på sidan av och slickade sina armar.


Kommentarer
Postat av: Kulturred.

Kvällstidningar finns att läsas nu!!!

2007-06-11 @ 17:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback