Close-up

Close-up är en cool tidning.
Det säger i alla fall Josefin som jobbar där.
Hon blev headhuntad av dom.
Hennes pojkvän blev imponerad och ringde runt till alla sina kompisar för att berätta det.
Josefin kommer från Bollnäs och enligt henne är alla hårdrockare där.
Jag förstod först inte att Close-up är en cool tidning, men hon förklarade det för mig.
- Det finns två hårdrocktidningar. Sweden rock magazine och Close-up. Close-up är den som är bra. Dom tycker om den rätta sortens hårdrock och dom har dom coolaste skribenterna och dom bästa artiklarna. Sweden rock skriver om den dåliga sortens musik.
Idag håller jag en fotokurs för henne.
Det blir riktigt fina bilder trots att hon mest fotar på mig.
Josefin jobbar på Arbetarbladet också, men eftersom hennes pojkvän blev så imponerad över att hon jobbar på Close-up väljer jag att skriva att hon jobbar där. På så vis kanske mina hårdrockarkompisar blir lite imponerade dom med.

Kommentarer
Postat av: Josefin

riktigt fina bilder förstås, med en så bra lärare!

Postat av: Ulf

Underskatta aldrig Bollnäs!

Jag var där när jag var 24 år och köpte en enda burk människo-öl i ett närlivs en lördagseftermiddag. Då tittade försäljaren på mig och sa:

- Har du leg, grabben, jag är stenhård...

Så sensmoralen är: Kom inte från storstan (Örebro) och tro att du är nåt, Bollnäs är Snoddas home town...

2007-05-15 @ 21:55:23
Postat av: Sture

Bollnäs, coolast och hårdrock i ett och samma inlägg... det hade man ju inte trott.

2007-05-16 @ 10:50:24
URL: http://minchef.blogspot.com
Postat av: Fire

Appropå nåt annat: du är så himla barnslig.Jag
pratar om en incident på lördagkvällen. Om du nu minns det överhuvudtaget??

2007-05-18 @ 09:43:36
Postat av: fire

Förlåt mej. Jag skrev fel kväll. Jag menar onsdagskvällen.

2007-05-18 @ 14:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback