Två jobbtimmar kvar

Den 30-åriga ledarskribenten ringde mig och undrade om hon skulle komma förbi jobbet och hälsa på.

Trevligt tyckte jag eftersom kvällen verkade lugn.

Ledarskribenten kom in och jag försökte inleda en konversation.

Detta var omöjligt.

Ledarskribenten var helt inne i facebook.

Först ringer människan och försöker fixa pluspoäng genom att låtsas komma hit för att hålla mig sällskap. Sedan uppdagas det att hon enbart kommit för att låna en dator.

Hennes fest igår var i alla fall mycket trevlig och maten var helt otroligt god.


Kommentarer
Postat av: Den x-åriga ledarskribenten

Skriver du att jag är 30 en gång till är den här vänskapen över.

2007-09-03 @ 16:54:06
Postat av: jon

30. Är det inte mer?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback