Dejt

I går var jag på låtsasdejt med Mattias.
Han får helt klart underkänt.
Det var bestämt att vi skulle träffas utanför krogen, men inte orkade väl han stå där och vänta så han gick in och köpte öl.
Väl inne sa han att han skulle bjuda mig på en drink och så tog han min drinkbiljett som jag fått av Arbetarbladet.
Vi var där för att titta på arbetsrocken eftersom Arbetarbladet gått till final.
Bandet hade tjatat till sig så tidningen bjöd på inträde och en öl för att vi skulle komma och heja på dem.
Lite senare kom han med en till drink i handen och när han såg mig låtsades han att den var till mig.
Men han ska nog få följa med flera gånger för på dansgolvet var han rolig. Ett troligen nykärt par stod och slingrade sig med varandra och då ville Mattias vara med så han slingrade sig runt dem han också.

Kommentarer
Postat av: Mattias

Lögn och förtal. Drinken var alltid avsedd för dig och kostade många dyra kronor. Den hade inget med gratisbiljetter att göra. Vad gäller dansen så kan jag säga att jag tyvärr alltid dansar så där.

2008-04-27 @ 16:47:05
Postat av: Pernilla

Det är inte tyvärr. Du dansar fantastiskt. :-)
Jag förstår att drinken vad dyr. Det var väl bara sprit i den. Jag drack bara den och två glas vin och ändå visade min alkoholmätare inte 0 förrän klockan 13 dagen efter.

2008-04-27 @ 21:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback