Annika kostar en hel del

Annika har två jobb. Hon säljer sprit på systembolaget och tar sedan hand om alkoholisterna eftersom hon även arbetar som behandlingsassistent inom missbrukarvården.
Jag vet inte riktigt hur det där går ihop. Om hon langar upp en flaska Rosita på fredag förmiddag samtidigt som hon påpekar att personen ska komma ihåg behandlingstiden på eftermiddagen.

För tillfället vill Annika ta ledigt från sitt jobb. Hon vill ha semester.
- Jag är så trött så jag tappar flaskor. En vecka tappade jag sex Amaroneviner. De kostar över 200 kronor styck. Jag tappade även Star Gin. Jag tror att två flaskor i kartongen klarade sig, så då gick alltså tio stycken sönder. Sedan tappade jag lite skitviner också. Jag är trött och vill ha semester, men chefen säger nej, så han får skylla sig själv.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håll dig i Gävle ett tag nu. Sthlm är överskattat.

2008-08-25 @ 16:39:37
Postat av: Anonym

;-)

2008-08-25 @ 16:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback