Bitchen ska bli baronessa

En av mina vänner var väldigt nöjd och glad på festen i går. Hon viskade till mig:
- Pernilla jag har träffat världens hunk. Han är mörk och snygg och adlig, så när hans föräldrar dör blir jag baronessa. Då måste du titulera mig baronessan xxxx xxxxxx.
- You wish din lilla bitch, svarade jag.
- Det är bara att acceptera. Du ska titulera mig baronessan xxxx xxxxxx. Så är det bara.
Senare på kvällen spöade jag den där lilla blivande baronessan i sumobrottning. Jag knuffade omkull henne och hoppade på hennes mage.

Kommentarer
Postat av: Heidi

Haha..fan va kul =9

Postat av: Fia

Från "Gullelock" till baronessa.....

2008-08-04 @ 10:10:48
Postat av: Pernilla

Precis Fia. Den där lila blondie bara glider runt hon. Nu har jag bloggat om fotbollen för din brors skull.

2008-08-04 @ 11:05:07
Postat av: Anonym

ska inte du pernilla berätta om killen du vägeade dejta just bara för att han var adlig????? :-)

2008-08-05 @ 12:44:23
Postat av: Anonym

vägrade alltså...

2008-08-05 @ 12:45:27
Postat av: Pernilla

Kul. Det var inte bara därför.

2008-08-05 @ 15:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback