Brolin-kopian vill ligga

Brolin-kopian ringde i går. Han verkade inte vilja någonting särskilt utan ringde mest för att fördriva lite tid verkade det som.
Mycket riktigt. Plötsligt spolar karln.
- Ringer du mig när du sitter på toaletten?
- Ja, när ska jag annars ringa då menar du? svarade han.
Jag hörde även att han tvättade sina händer. Bra där! Sedan gick han ut och satte sig vid datorn. Trots att det var han som ringt mig var det jag som fick prata. För Brolin-kopian hade precis raggat på en sjuksyrra när han handlade pizza och hon hade addat honom på Facebook med detsamma.  
- Åh nej, jag borde kanske inte ha accepterat på en gång, suckade Brolin.  
- Sluta fjanta, sa jag.
Sedan var Brolin okontaktbar. Han mumlade i alla fall nåt om att han hoppas få ligga med sjuksyrran. De har ju som han sa i alla fall ett gemensamt intresse, nämligen mat.

Kommentarer
Postat av: Kopian

Bra blogg! Fint skrivet! Jag gillar dig mycket Pernilla!

2008-08-28 @ 13:34:45
Postat av: Klas

vem fan vill inte ligga?

2008-08-28 @ 14:03:57
Postat av: Anders

Mmmm Sova!

2008-08-28 @ 16:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback