En kaloririk helg

Det har varit en mycket kaloririk helg. Det är förvisso trevligt att få i sig en massa kalorier ibland, men just på Lars Winnerbäck-konserten kanske det var lite i överkant. Jag kan nämligen inte riktigt svara på vad jag tyckte om själva spelningen, men jag hade i alla fall en väldigt trevlig kväll och det är ju det som är huvudsaken.
Dagen efter visade min alkoholmätare noll relativt tidigt och det är ju ett bra tecken. Fast samtidigt var det lite dåligt för då kunde jag hoppa upp på moppen och bränna iväg till McDonald’s för att trycka i mig ytterligare kalorier.
I kväll blir det i alla fall lugnt. Jag ska på Batman. Godispåsen ska inte vara överfull, jag ska vara sansad när jag går in på Godislandet och shoppar loss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

kika gärna inn i min blogg o skriv en komentar :) www.pannas.blogg.se

2008-08-18 @ 15:32:09
Postat av: m a r i t

Konserten var ju tokbra !!!!!!!!

2008-08-27 @ 07:51:59
URL: http://themarit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback