Långnäsa

Bildredaktören kom för några timmar sedan och sa att jag skulle åka på jobb. Ett jobb som innebär att man bara sitter och väntar för att se om någon ska dyka upp. Det är vanligen inte så roligt.
Fotografen Per Groth viskade till mig och när jag tittade dit gjorde han långnäsegesten.
Jag följde upp med ett fuck off finger.
Men plötsligt hände det. Bildredaktören kom tillbaka efter bara några sekunder och sa att Per får åka istället eftersom hon kom på att jag hade bilder att göra ut.
Jag gjorde långnäsegesten, gjorde ut bilderna och satte mig och läste Klick och Fredag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tja

fick inget svar när jag ringde...



2008-08-09 @ 06:17:49
Postat av: Stefan

Kille 1: "Oh Pernilla Walhman är så snygg att jag tror jag dööör.."

Kille 2: "Ja visst är hon, och hennes kropp, mmmm"



- Uppsnabbat på Cityfesten

2008-08-11 @ 18:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback