V75

Min revisor har jagat mig i flera dagar nu.
Jag har inte svarat. Revisorn har även ringt och hälsat till min mamma att de vill att jag ska ringa upp, men det har jag inte gjort.
Jag trodde nämligen att skatteverket börjat dregla över mina papper och nu kommit på en massa jobbiga frågor som de vill ha svar på. Jag tänkte att det kan skatteverket gott ta med min revisor i så fall. De behöver inte blanda in mig i det där.
I alla fall så gav inte min revisor upp så lätt. Nu har jag fått ett brev på posten.
Det var en fin inbjudan till en V75-travkväll. Jag kommer att sitta i VIP-tältet och bli bjuden på grillbuffé med tillhörande dryck. Jag kommer även att få träffa kvällens kuskar och få tips av dem och jag kommer att få provköra en häst och vagn och om jag vill kommer jag att få stå nere i vinnarcirkeln.
Min revisor ska få behålla sitt jobb.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Zzzz, seså Pernilla, roligare inlägg kan du skriva.

2008-08-26 @ 16:56:05
Postat av: Anonym

Haha, jag höll på att skratta ihjäl åt mig inlägget. Kommentaren alltså.

2008-08-26 @ 17:27:42
Postat av: Magic II

Väldigt lite personliga grejer här? Lite mer känslor kanske, pos/neg?

2008-08-27 @ 10:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback