Julklappar och Ryssland

Hanna som är portad från Ryssland skickade julklappar till mig i dag. Jag blev jätteglad, för det var fina saker. Jag fick en discokula med lip gloss som jag ska hänga upp i bilen. Då kan jag putsa upp mig innan jag ska in på något tjusigt jobb. Sedan fick jag en söt hjärtform som gör att de stekta äggen blir till hjärtan och det var inte nog med det, för jag fick även ett Cut Butt Gum med Kiss my ass attidude. De ska jag nog tugga på innan nästa löneförhandling.
Jag messade och tackade direkt. Hon messade tillbaka och frågade om jag redan öppnat julklapparna... Det hade jag såklart gjort. Jag hade inte en tanke på att jag kanske skulle vänta till julafton.

Nu sitter jag och msn:ar med min fotografkollega Robin. Jag ska till Arbrå i morgon på jobb och han ska rättvist nog till Ryssland. Han skriver att det var jättesvårt att få tillstånd att komma in i landet. Ryska hockeyförbundet var tvungen att skicka en inbjudan till honom för att han skulle få visumet godkänt. Fem gånger fick han NJET på det, men i förrgår lossnade det så i morgon kan han titta på Röda torget om han vill. Jag kanske tar en promenad på torget i Arbrå. Vi får se om det hinns med och om det nu ens finns något.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kom hem till tre, för det är fredag du vet...

Du jobbar kväll hoss oss Ab:are?

Ta med alla julklappar också.

Vi väntar med spänning på vad du köpt.

Hoppas det är någonting snyggt och kostsamt.

2008-12-18 @ 21:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback