Mingel och avtackning

I går minglade jag på 23:e våningen i DN-skrapan. Scanpix bjöd på vin och snittar. Det var en trevlig tillställning. Efter minglet gick vi vidare till en pub. Har man väl börjat kan man lika gärna fortsätta.

I dag tackades kollegan Terrie av. Hon ska tyvärr sluta som lärare på medieprogrammet för att i stället flytta ner till Malmö. Det bjöds på vin i dag med, men man kan ju inte dricka alkohol alla dagar i veckan, så i kväll höll jag mig till julmust och vatten.

Annars har jag mest skrivit autografer i dag. Mitt aktiebolag är på g och en hög med papper skulle skrivas på hos revisorn, sedan var det en till hög som skulle skrivas på hos banken. Jag börjar få in snitsen på mina signaturer nu. De sista blev riktigt snygga faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Golfer

Vad valde du för bolagsnamn?

Postat av: Katarina

Just det jag skulle fråga! Pollroy-foto och relax kanske? Det finns ju så många underbara butiks-namn, så varför inte firmanamn. Jag tror vi brukar åka förbi "Molla ägg och sport" när vi åker till Ulricehamn. Visst är det skönt att kunna syssla med olika saker.

2008-12-11 @ 11:01:15
Postat av: Johannes

Hej hej, skulle du kunna mejla mig?



Mvh

Trogen bloggläsare

2008-12-11 @ 23:24:40
Postat av: en muta för mycket

Blev det Gratis är gott AB ?? ;-)

2008-12-12 @ 08:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback