Vem är du?

Gävle vill bli kulturhuvudstad.

Det var presskonferens om det idag.

Det började segt, men det artade sig när GD:s kulturredaktör Björn Widegren kom in.

- Varför kallar ni till presskonferens när ni inte har någonting att säga? röt Björn och skällde på arrangörerna ett tag.

Efter utbrottet skulle Lars Krantz tala.

- Jag känner mig redan som kusinen från landet och ännu värre blev det nu. Sedan vände sig Lars mot Björn och frågade:

- Vad heter du?

- Björn Widegren, svarade Björn och fortsatte.

- Och vad heter du?

- Lars Krantz, svarade Lars.

- Ja ha, jag trodde du var en tv producent när jag såg ditt namn på papperet, avslutade Björn.  


Kommentarer
Postat av: Anonym

Underbart av Widegren att sätta Krantz på plats, han tror ju annars att han äger världen. Hela Ockelbo (Gästrikland) står på tå för honom, och han blev nog tagen av att någon frågade vem han var. Jag tycker att Krantz är såååå slibbig.
Widegren är ju som han är, men ryta till kan han ju, skönt med människor som vågar det!

2008-02-19 @ 20:33:25
Postat av: Anonym

Widegren rockar Gävle!

2008-02-20 @ 09:06:03
Postat av: Klas

Kulturhuvudstad... jo jag tackar jag.

2008-02-20 @ 10:55:11
Postat av: Arja

Vem är du? Vem är jag? Levande scharader.

2008-02-21 @ 09:18:38
Postat av: trixy

haha
roligt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback