Grattis Patrik Nilsson!

- Varenda minut i Sandviken tär på kroppen, säger en fotografkollega till mig.

Själv hade jag det trevligt där idag när jag fick se Patrik Nilssons målrekord i bandyn.


Igår var jag också i Sandviken, men då var det inte lika trevligt. Helt ensam fick jag gå i regnet och titta på ringdans runt granen. Reportern Mattias Sjöberg "råkade" nämligen missa att julgransplundringen var i Sandviken, så han ringde och bad mig styra upp dansen själv.


Idag följde han i alla fall med dit. Vi intervjuade nyinflyttade Sandviksbor.   

De nya invånarna verkade inte känna av att deras nya bostadsort tär på kroppen. De tycker tydligen att det är livskvalitet att bo där.


Kommentarer
Postat av: Mattias Sjöberg

It takes two too tango... Julgransdansen ville du ju åka själv på eftersom du var rädd att jag skulle smutsa ned din nya bil. Jag hade gärna dansat små grodorna på Jerntorget.

Förresten kan sju i bland vara väldigt likt fem.

2008-01-13 @ 22:37:40
Postat av: Pernilla

Du får ta egen bil såklart.

2008-01-13 @ 22:44:00
Postat av: björnen

.... i morgon fyller Pernilla 30 år. Glöm inte det.
Pernilla förväntar sig många stora och framförallt dyra paket från alla sina "bloggläsare". Eller hur??.
Några fler som fyller 30 år i år;
Cajsa-Lisa Ejemyr
Ivan Nikcevic
Vincent Hamilton
Cedric Diggory
José González
Aisha Kadhafi
Ardalan Shekarabi
m.m.


Björnen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback