Nyår

På nyårsafton åkte jag en mil på längdskidor. När man stakar sig fram där i spåret är det väldigt svårt att förstå varför folk anmäler sig till Vasaloppet.


Min kusins flickvän kommer från Venezuela och hon säger att man ska klä sig i vitt på nyår för att få ett bra år. Jag tog på mig dubbla vita klänningar. Det började bra i alla fall. Jag drack rödvin utan att spilla.

Det var en trevlig fest, men tyvärr missade jag pulkaåkningen i Järvsöbacken som skulle ske efter midnatt.


Nu är det nytt år i alla fall och jag har som vanligt inte lovat ett skit.

Det enda jag vet säkert är att jag fyller 30 i år och jag ska sätta mig ner och skriva en lång önskelista till mig själv nu. Jag ska få allt jag vill. Eller min firma ska bjuda mig på allt jag vill. Så det så Skatteverket.


Kommentarer
Postat av: björnen

..... ska vi alla komma till FESTEN på tisdagen??
Samt god fortsättning.

Postat av: Pernilla

Kom du Björn, men festen blir någon gång längre fram.

2008-01-06 @ 21:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback