Hon dissar en till…

Mail från min kompis som dissar kille efter kille.

Kom just hem från en shoppingrunda på stan. Köpt: badlakan, röd sytråd, extern hårddisk, munskydd, nagelborttagning, schampo och fuktgelé och mat till utflykten imorrn. Träffade motvilligt killen som ville dejta mig tillslut. Han är så kinkig. Efter flera veckor så mååååste han ha sin lättviktsjacka som skyddar mot vind och regn. Hallå det är tretti grader ute. Jag tyckte vi kunde ses lite senare på em, han ville ses ett, jag hann inte till ett. Föreslog nästa vecka då. Då sa han ja okej men jag behöver den så fort som möjligt (surt typ). Då sa jag att jag kunde posta den istället så han säkert fick den på måndag men då ville han plötsligt ändå ses idag halv tre. Orkade inte ens förslå kaffe. Han är inte min typ!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vet en till som ratar kille efter kille...

2008-07-27 @ 22:22:09
Postat av: Anonym

... Innan de ens hunnit säga hej.

2008-07-27 @ 22:23:45
Postat av: Anonym

Du är på Arbeterbladets framsida idag. Snygg som vanligt. Kram/Cat

2008-07-28 @ 15:37:20
Postat av: Magic

Köpte Arbetarbladet idag och nu har satt upp första sidan på väggen på mitt kontor.

2008-07-28 @ 19:07:55
Postat av: Pernilla

Tack Cat.



Bra att du bättrar på mitt ego Magic.

2008-07-29 @ 13:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback