Messar och föder barn

Min kompis är verkligen aktiv. Jag fick just ett meddelande från henne. Samtidigt som hon håller på att föda barn ligger hon alltså och messar.

 

Är inne på bb nu… Öppen 7 cm. Ska öppnas 10 cm. Kram J.

 

I dag träffade jag även Kattis två barn.

 

Lova bajsade och Kattis undrade vem som skulle byta blöja.

-       Ska Kattis byta? frågade jag.

-       Nej, svarade Lova.

-       Ska Hugo byta?

-       Nej han är för liten för det, svarade Lova.

-       Ja ha, ska du vänta med att byta blöja till din pappa kommer hem då? fortsatte jag.

-       Nej, du ska byta på mig, svarade Lova.

-       Jag kan inte. Jag vet tyvärr inte hur man gör, svarade jag.

-       Man torkar bara så är det klart, förklarade Lova och fortsatte: 

-       Kom ska jag visa dig!

 

 


Kommentarer
Postat av: m a r i t

HAHA - Verkligen effektiv och aktiv kompis måste jag säga. APPLÅDER HaHa....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback