Porrfilm och mat

Chefen och jag har kollat på porrfilm i dag.

Vi tittade på den där hockeyspelaren som har det lite mysigt.

Han hade nog inte räknat med att filmerna skulle spridas ut på detta vis. Stackarn.

Jag tycker att vi kan stryka ett streck över det där och låtsas som om ingenting hänt.

Inte retas med honom nu! Låt pojken mysa bäst han vill!

 

När jag hade kollat färdigt på porrfilmerna var det dags att jobba.

Jag och reportern hoppade in i min bil, körde i tre timmar, åt en fantastisk måltid och körde sedan samma väg tillbaka igen.

Det var allt jag hann med i dag. Nu ska jag åka till Bromma och sova. 

Kommentarer
Postat av: Angelica

Det låter ju skoj.

Kram.

Postat av: Daniel

Porfilm å käk - ni e bäst!

2008-07-06 @ 23:29:11
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Sandra

haha kul :D

2008-07-06 @ 23:29:41
URL: http://sandrastenhag.blogg.se/
Postat av: Mod

Jag förstår inte heller uppståndelsen med filmerna, alla gör det som förekommer i filmerna!

2008-07-07 @ 10:13:14
Postat av: Gregor

Alla gör det som förekommer, ja. Men alla filmar det inte.

2008-07-08 @ 13:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback