Rolling Stone och The Clash

Rockmodet har kommit stort nu påstår tidningarna.
Jag och reportern Mattias skulle göra ett jobb på det i går. Vi skulle plåta lite modebilder på stan.
- Vi vill ha en varsin tröja, sa Mattias när vi stod och pratade igenom jobbet med våra chefer.
Jag hakade på direkt.
- Ja vi måste ha rocktröjor till bylinebilden. Jag hade tänkt köpa en glittertröja där det står Kizz. Den kostar lite över 600 kronor. Bjussar Aftonbladet på det?
- Ja alltså visst kan ni väl få köpa en varsin tröja, men inte den dyraste, svarade chefen.
En stor del av tiden gick sedan åt att hitta snygga tröjor till oss. Jag fastnade för en brun Rolling Stone tröja för ca 400 kronor. Mattias köpte en The Clash.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Få se tröjan då! ;b

Postat av: Påven

Goda nyheter. Jag kommer upp inom kort.

Förbered för en audiens

2008-07-17 @ 20:16:01
Postat av: Pernilla

Sandra du får se den på fotbollen.



Men Påven vad trevligt. Ta med lite presenter.

2008-07-18 @ 00:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback