Gävlesmitare

Ledarskribent-Jenny flyttar till Paris i natt. Vi hade avskedslunch för henne i dag. Hon säger att hon ska bo där i tre månader, men jag tycker det verkar lite lurt. Hon har magasinerat alla sina möbler och sagt upp lägenheten i Gävle. Nästan så att jag blir lite orolig att hon tänker dra för gott.


I går lunchade jag med Fredrik som också dragit från Gävle. Han är läkare och bor numera i Malmö. Han har verkligen inga som helst planer på att flytta tillbaka hit.

- I Malmö går man ut alla dagar i veckan, konstaterade han och beställde in några öl.

Går han inte ut i Malmö så går han och hans läkarpolare på rave i Köpenhamn. De verkar ha väldigt fullt upp. Själv är jag lite sen i utvecklingen, så jag har inte provat på rave än. Men det ska Fredrik tydligen råda bot på. Nästa gång det blir något stort rave i Köpenhamn har jag lovat att åka dit.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du smiter själv också! Stockholmare där!

2008-06-25 @ 16:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback