Reklam

Sofi är musklig och snygg och har en blogg på Metro som heter ”Du vet den där tjejen på gymmet”
Henne fotograferade jag i går åt just tidningen Metro. Hon tränar både i Sandviken och i Gävle.
Jag tyckte att vi skulle lägga plåtningen i Gävle på Workoutcenter. Dels för att jag vet att det är en väldigt fotomässig miljö där och dels för att ägaren Danne skulle få lite reklam.
Om Danne får reklam av mig borde jag i rättvisans namn få någonting tillbaka. Jag borde till exempel få låna hans Jeep med importerade däck från USA. Den är cool och den klär mig mycket bättre än min lilla miljöbil som jag köpt.
Men så fort jag nämner Jeepen till Danne får jag någonting annat av honom. Jag har tillexempel fått en elektrisk brevöppnare, en fin ”kassaskrinsburk” , Omega-3, och en T-shirt. T-shirten tryckte han i och för sig in i min dåvarande mc:s avgasrör för att den skulle gå genom besiktningen, men i alla fall.
Nu har han fått reklam igen och presenterna borde ha tagit slut. Nu ska jag låna Jeepen!
För övrigt skrev Sofi väldigt fina saker om mig, som jag gott tycker ni kan läsa: http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.33757

Kommentarer
Postat av: Chippen

Hur är det med den journalistiska andan på din tidning egentligen? Är det ok att ta mot presenter när ni gör jobb? Är det ok att göra reklam för sina polare? Vilken tidning var det nu du jobbade på? Ja just det, en ingen bryr sig om. Så var det!

2008-06-12 @ 09:05:27
Postat av: hanna

Å vad snygg man blir på gym. Först du med dina snygga muskler och sen den här tjejen. Jag måste också börja träna!

2008-06-12 @ 14:23:16
Postat av: hanna

Känner du Chippen? Och borde inte han fokusera på sin sträckning och inte på att dissa din blogg?

2008-06-12 @ 14:24:25
Postat av: Pernilla

Du e ju allt en grymt bra fotograf du Hanna.

Nej Chippen känner jag inte. Tack och lov för det. Han verkar ju vara skitsur ;-)

2008-06-12 @ 14:53:18
Postat av: Ove Wall

Undrar detsamma, journalistisk integritet. Eller jobbar inte Pernilla på/åt Arbetarbladet?! Jag får det intrycket och hoppas att jag har fel.

2008-06-12 @ 23:28:03
Postat av: Pernilla

Ja uff och fy Ove. Här ska sättas gränser. Från om med nu. Inget mer fjäsk. Ordning och reda lovar jag nu.

2008-06-13 @ 21:32:35
Postat av: Klas

"Importerade däck från USA"? Krävs det inte mer än lite gummi för att imponera på dig nu för tiden? Mina däck är importerade från Tyskland... eller var det Estland? Kina var det kanske. Rediga mackor i vilket fall. 195/55-15. Det du! Du kan få låna Corollan nån gång.

2008-06-16 @ 10:24:26
Postat av: Pernilla

Tack Klas. Det var vänligt av dig att låna ut den. Det kan bli aktuellt när jag lämnar in min lilla för att byta framruta.

2008-06-17 @ 00:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback