SMS följetongen fortsätter

Mail från min vän:

 

Hej gulligull,

hoppas du slipper jobba sent. Men om du jobbar sent så kommer här lite glada nyheter. Vågar inte smsa om det. Killen har hört av sig! :) Kors i taket. Han skrev att han fått tillbaka sin mobil!!! (med tre utropstecken).

Och så messade vi lite fram och tillbaks men inget särskilt spännande. Han undrade om jag paddlat, jag skrev ja och undrade om han ville hänka nån gång. Då fick jag bara en flörtsmajley tillbaka och sen skrev jag att du som är indian borde väl gilla att paddla. Var det konstigt nu igen? för sen fick jag inte nåt mer sms. Hm. Jag är värdelös på att smsa den mannen. Haha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Blev det sent i går? Bra bild! /Cat

2008-06-29 @ 10:27:39
Postat av: Anonym

Rök en fredspipa med honom på kvällen bara så blir allt bra! :-)

Lycka till!

2008-06-29 @ 12:45:40
Postat av: Pernilla

Jag kom hem lite efter klockan 4, men nu är jag tillbaka igen. Hörs senare!

2008-06-29 @ 14:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback