Bandyfinal och Henrik Schyffert

En Saikvinst skulle ha gjort bandyfinalen roligare, men det var i alla fall trevligt att komma dit.

Höjdpunkten i matchen var 1-1 målet av Patrik Nilsson, men sedan gick det utför.

Höjdpunkten utanför plan var att få träffa Lasse Sandlin ingen. Jag saknar att arbeta med honom. Aftonbladet borde inte ha låtit honom gå i pension.


I fredags var jag på Henrik Schyffert. Han var roligare än förra gången jag såg honom. Eller han var rolig då också, men då sa han en töntlig sak som förstörde det hela. Han berättade att Kristian Luuk sagt att det räcker med att vara känd för att publiken i Gävle ska tycka man är cool och bra.

Han gjorde samma slags entré den här gången. Han kom liksom gående snabbt in i rummet. Skillnaden var att den här gången hade han gylfen uppdragen. Förra gången fick min klasskompis Lotta ropa på honom.

- Öööh Schyffert, du har gylfen uppknäppt. Men det är kanske meningen?


Kommentarer
Postat av: Catarina

Snygga Bilder!

2008-03-16 @ 17:32:48
Postat av: Lottis

...hahaha...tänk att du minns! Det var tider det du ;)

2008-03-17 @ 10:29:03
Postat av: Pernilla

Tack Catarina!

Ja visst hade vi skoj Lottis. :-)

2008-03-17 @ 17:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback