Skamsen

Max har brunnit i natt.

Jon och jag skulle dit och kolla läget.

Vid ett rödljus såg jag kollegan Britt.

Jag tutade och vinkade.

Britt sjönk liksom ihop och såg väldigt skamsen ut.

- Vad är det med henne? Har hon en älskare som hon sovit över hos tror du? frågade Jon.

- Ja hon ser onekligen ut att skämmas, svarade jag.

Britt ringde upp med detsamma.

- Jag är sjukskriven, men jag måste hämta min bil som är på lagning. Jag var orolig att någon skulle se mig efter vägen och så stöter jag på den värsta av dem alla!

Sen för att få lite sympati började hon sucka. Hon hade minsann så ont i halsen och lagningen av bilen kommer att kosta 20 000 och så var det där med halsen igen. Hon kan inte vrida på huvudet för då gör det såååååååå ont.


Kommentarer
Postat av: britt

Men jag har faktiskt ont i halsen.

2008-03-04 @ 16:08:21
Postat av: Pernilla

Jag vet det Britt. Du måste bli frisk till vår utflykt bara.

2008-03-04 @ 16:59:22
Postat av: Anders

Varför gnälla om en hals när det dröjer lång tid tills de grillar burgare så bra igen på söder!?

2008-03-04 @ 20:01:35
Postat av: Pernilla

De kommer grilla igen imorgon i någon vagn tydligen. Så du behöver inte deppa länge över det där.

2008-03-04 @ 23:05:45
Postat av: Anders

Det var väl iofs lite humor att jag lyckades handla där sista kvällen med tanke på hur sällan jag äter sådan mat. Men att de kommer igång snabbt låter bra, om inte annat så för de anställda!
Min middag blir på någon annan slags (läs finare) restaurang än max ikväll.

2008-03-05 @ 17:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback