Björnkram

Arbetarbladet har en KP-sida i tidningen. Den är bra, men det räcker inte. Man vill ha en större dos KP så därför måste man prenumerera på den tidningen också. Speciellt nu eftersom januarinumret kommer att innehålla Björn Gustafsson. KP är en av få tidningar som fått träffa honom och jag fick äran att ta bilderna.

I dag var jag därför i Stockholm och plåtade bland annat när han träffade två av sina fans.
- Jag blev så nervös när han kom in i rummet så jag tänkte springa härifrån, sa en av dem.
Fansen fick intervjua honom. De hade cirka 30 frågor och de var imponerade över hur utförligt och roligt han svarade. Den viktigaste frågan sparade de till sist:
- Vi har en fråga till…
- Vad är det då?
- Kan vi få en kram?
Jag segade med plåtningen så att de fick krama honom länge.

Efter kramkalaset tog jag några bilder på honom utomhus också. Samtidigt som jag plåtade kastade Ola Lindholm snöbollar i huvudet på honom. Det hela blev mycket vackert.

Kommentarer
Postat av: MARIT

HaHa - KP var ju den bästa tidningen när man var liten. Den som mamma o pappa uppmundrade en att läsa, de betalade tom prenumerationen. Kanske var det för att de skulle slippa ta det där "blommor o bin"- snacket. Jag menar ALLT (på 80-90talet) stod ju i KP, nu för tiden står ALLT på kvällstidningarnas löpsedlar....

Postat av: elin

var det inte fotografen som blev så nervös när Björn kom in i rummet att hon ville springa därifrån?

2008-11-25 @ 12:21:40
URL: http://kpwebben.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback